duminică, 30 decembrie 2007

Iata vin colindatori


In seara de ajun am fost la colindat. Dupa ce dis de dimineta m-am sculat sa aduc bradul mult dorit iar apoi am trebaluit impreuna la primenirea casei pentru sarbatorile ce bateau la usa, pe la ora 7 ne-am dus sa mai prindem ceva din vecernia ajunului de Craciun.
Am luat cu noi si zurgalaii adusi din Gemania de Tedi, care impreuna cu famiala, sambata trecuta, au plecat, spera ei, definitiv in Spania, cu gand sa colindam unii din cei mai apropiati vecini. Desi, ca de obicei, eram preocupat de continuarea trebei nefinalizata pana la acea ora, decat de o prelungire a colindarii, imi dau seama ca ideea Colindului m-a scos din ingustimea trairii de zi cu zi, si mi-a oferit un Craciun aparate si in acest an.
De altfel si recitalul lui Eli i-a incantat pe toti cei pe care ii colindam. Ia ea a fost cu adevarat extaziata de darnicia gazdelor, pe care de altfel i-am prins 'pe nepusa masa'.

Niciun comentariu: