vineri, 27 aprilie 2007

History of Love

Trebuie consemnat undeva cat de mult mi-a placut Istoria Iubirii.
A fost o carte pentru care veneam acasa cu gandul sa o citesc. Si fiind in perioada sarbatorilor, am beneficiat de prezenta mamei mele acasa la mine, si cu un astfel de privilegiu am reusit sa citesc o carte de constructie moderna cu inflexiuni romantice. Sau ma rog poate nu e vorba de romantism, ci de iubire pur si simplu. Back to the roots.
Da, cred ca m-am saturat de modernistii plini de probleme, poate mizerabilisti.
Constructia cartii este fenomenala. Este probabil o paralela la tehnica visului in vis, insa de data aceasta motorul nu este visul ci cartea. Cred ca autoarea (ce prost stau cu retinerea numelor...) a facut o mare reverenta cartii si profesiei sale de autoare de carti.
Mentionez ca am primit-o de la sotia mea;) de 9 Martie adica la 5 ani de casnicie.

Niciun comentariu: